Plaćanje pouzećem omogućuje Vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini (u kunama), dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
Da li naručene proizvode mogu platiti pouzećem?
Koji načini plaćanja su dostupni?
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:
- Pouzećem plaćanje gotovinom prilikom dostave
- Transakcijski – virmanska uplata po ponudi / predračunu (Internet bankarstvom, putem opće uplatnice u banci ili pošti)
- Kreditnom karticom (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover)
Dali je moguće osobno preuzimanje na vašoj adresi?
Potvrdom osobnog preuzimanja prilikom plaćanja automatski popust od 15% na cjelokupnu narudžbu.
RADNO VRIJEME ZA OSOBNO PREUZIMANJE:
- Ponedjeljak – Petak od 09h-15h
- Subota od 09h-13h
Adresa za osobno preuzimanje: Horvaćanska cesta 160, Zagreb
NAPOMENA: Besplatno osobno preuzimanje samo za narudžbe naručene i plaćene na web shopu. Plaćanje isključivo preko web shopa karticama ( Corvus Pay ), KEKS pay-om, Internet bankarstvom, virmanskom uplatom. Nije moguće plaćanje pouzećem.
Na koje područje dostavljate proizvode?
Proizvode dostavljamo na području cijele Hrvatske. Plaćeni proizvodi biti će dostavljeni u roku od jednog do pet radnih dana, (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije). Pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 12h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate.
Webshop mi ne prihvaća karticu?
Pokušajte unijeti sve znamenke bez razmaka ili znakova i provjerite da li ste unijeli kontrolni broj kartice.
Što je kontrolni broj kartice?
Kontrolni broj kartice možete pronaći na poleđini kartice.
Naručio/la sam proizvode, ali nisam dobio/la email potvrde.
Molimo Vas da provjerite unesenu e-mail adresu. Moguće je da je adresa pogrešno unesena ili narudžba nije potvrđena i dovršena. Svakako nam se javite na info@moobo.hr pomoći ćemo Vam oko realizacije Vaše narudžbe.
Što ako sam propustio dostavu?
U slučaju da niste bili u mogućnosti preuzeti dostavu, dostavna služba će Vam ostaviti obavijest ili Vas naknadno kontaktirati tako imate mogućnost dogovoriti novi termin dostave.
Što napraviti ako nisam zadovoljan/na s kupljenim proizvodom?
moobo.hr internetska trgovina osigurala je mogućnost povrata unutar 14 dana. Više na: reklamacije i povrati